Lovely day !

Det är en helt otroligt fin dag, solen skiner och det är varmt ute, vilket passar helt utmärk eftersom att Jessie Blomdahl fyller 19 stora idag ! Grattis Grattis !


Ska möta henne och tjejerna på stan sen och ta en födelsedags fika, riktigt mysigt, skulle va nice att sitta ute och fika men finns nog inte den möjligheten.

Håller just nu på och smsar lite med Skummis-Jimmy haha... Ska snart hoppa in i duschen och göra mig fin  till kalaset och sen till min fika ikväll. Komme vara grymt trött etfersom att jag vanligtvis brukar sova vid den här tiden, men hinner inte det idag tyvärr. Får klunka koffein eller nått typ Redbull "! Fast man blir ju bara pigg i ca 8 sek av den så får komma på nå annat. Annars så blir jag nog pigg av vädret,Älska !! 

Nej in i duschen !
/ Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0