Lördag

Gårdagen:
Kom hem från skolan efter att ha gjort ett halvdant historia prov vid 3. Var sjukt trött så låg och sov mellan 4 och halv 7. Mor min kom hem med lite mat vid halv 8 innan jag mötte upp emmaB vid bussen och åkte hem till Jessie. Hemma hos Jessie så blev det smoothisar, hade precis drukit upp då telefonen ringer. det var min älskade och otroligt klantiga far som missade sista tåget hem från eskilstuna så det var bara att slänga sig hem till honom, hämta bilen och åka och hämta honom. Var hemma vid en ungefär kvart över 12. snackade lite med Johan och vi bestämde att jag skulle ta en roadtrip upp till honom i Gävle och sen ta med mig honom hem ikväll.. det sket sig i starten då jag inte fick med mig något sällskap.. Vid halv 4 inatt så blev det bestämt att han kommer hit idag istället, så halv 8 ikväll så har jag en Johan här !  Riktigt najs ! Var nästan ett år sen vi sågs så kändes som att det var dags.

Johan ! :D

ska ta och städa lite nu så det är snyggt tills han kommer
// Michela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0