Let the sunshine in !

Sitter hemma på mina låånga hål timme just nu, ska snart ta bussen till skolan för att ha Ensemble mellan halv 3 och halv 5. Har varit en stund på stan med Jessie nyss och jag bli så deppig när jag ser allt fint som jag verkligen vill köpa. Men när man är arbetlös och fattig så får man gå och depp-fönster-shoppa istället. Det var så perfekt när jag fick jobbet i september, jag hade alltid en slant på kontot så om det fanns något som jag ville ha så kunde jag utan problem köpa det. Den livsstilen sitter npg kvar lite i ryggmärgen känner jag. Fick ett ryck i måndags och tog en del av sparpengarna och gick ner och handlade, kändes sååå bra och jag mår alltid bra när jag går där med påsen i handen på väg mot nästa affär. Får vänta till i höst då sommarlönerna kommit, då blir det en tripp till stockholm för en MEGA shopping ! Jag har blivit lite av en sko fantast och har även kommit in liite på väskor vilket jag aldrig ens varit intresserad av tidigare,börjar jag bli lite som syster min kanske? Varningsflaggan hissades för länge sen av min söta mor, men den ignorerar jag bara.

Så länge jag bor kvar hemma så behöver jag inte oroa mig så jätte mycket över att pengarna ska ta slut. Men jag är grymt sugen och taggad på att flytta hemifrån... Om jag kommer in på utbildningen och sen får jobb så får jag vänta ett år till, annars vette fan....kanske får bo hemma till jag är 30.. usch hemsk tanke ! Just nu så har jag fortfarande 85 dagar kvar i skolan och sen väntar mig en skön sommar med jobb och Ayia Napa ! Får hålla mig lite till nuet och inte drömma så mycket, är en bit kvar ändå, mycket som ska hinnas med och mycket som händer. Späääänande !

Maj förra året !


Ska nog ta mig något att äta nu och sen bege mig tillbaka till skolan.
See ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0