Jadu....

Mathias drog nyss och sitter här själv i mitt ny möblerade rum och kollar på den rätte för rosing. Allt verkar så otroligt tillgjort och allt man kan göra är att sitta och stirra på henns otroligt fakeade läppar. Och rykterna om att hon redan har en kille under hela inspelningen är helt sjukt, är man så pantad och så kåt på uppmärksamhet ?

Eftermiddagen med Mathias var väldigt trevlig och mysig. Så sjukt men härligt att man kan umgås som om att inget hänt, att man kan komma över allt gammalt och börja om på nytt. Vi kollade på film, sex and the city och möblerade om rummet mitt. Har funderat på att göra de i två år och nu blev det av. Blev grymt bra, nästan som ett helt nytt rum.

Har börjat fundera lite över gammla kontakter och folk som har kommit och gått i mitt liv.
Även fast en del inte varit direkt vad man kan kalla bra för mig just då så har jag lärt mig något av dem. Alla dåliga erfarenheter och misstag som hänt har format den jag är idag. Dem har format mig till de bättre och till det sämmre på olika plan. Något som jag har märkt är att jag har blivit mycke mer försiktig med vem jag släpper in på livet, mest när det gäller killar faktiskt. Alternativen har funnits där men jag tycks aldrig hitta kraften till att låta dem komma nära, det blir oftast ett ytligt förhållande som varar i någon vecka innan jag känner att nej muren stannar kvar uppe, den kommer inte att rivas ner denna gång heller.
Jag har många kvar i mitt liv nu som jag lärt känna när jag var runt 12 år. Känns skönt att kunna ha kvar människor i livet och att man även kan möta nya människor som man ser är äkta vara från början, man märker verkligen vilka ens riktiga vänner är.

En tanke går till Jessie också:
Du är otroligt stark gumman och det kommer att bli bättre, jag lovar :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0