God natt

Ska ta och krypa ner i sängen med min Ekonomi bok nu, har inte pluggat så mycket så blir turbo läsning nu.
Det gick bra att göra klart projektet med Gabbi iallafall, även fast vi inte gjorde direkt mycket ändringar...

Usch imorgon ska jag upp halv 8... alltid lika tungt men slutar vid 1 och då ska jag hem och laga lite kycklingsallad med blue cheese drässning, hoppas det blir gott för ska försöka bli lite nyttigare fram till sommaren nu. Blir mitt årliga vår ryck typ. Sen på kvällen blir det midda hemma hos pappa och bio med Mamma klockan 9. Ska se män som hatar kvinnor, jag vet jag ahr sätt denförut men mamma ville så gärna se den så jag offrar mig. En bra film kan ses flera gånger...

Nej hopp i sängen, Natti natti
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0