Finaly !


Dagen har äntligen kommit ! Studentmössa och kläder med m.m kom idag !
Fyfan, börjar kännas att det inte är långt kvar nu alltså. 100 dagarsfesten på torsdag och sen trappar allt på.
Kryssning, Elba, Calypso and the big Studentfest !

Man känner paniken som ligger och lurar bak i huvet och i nederdelen av magen, men jag måste börja se ljusare på framtiden, sommarjobbet är klirrat och klart sen så ska jag söka jobb och fotoutbildning till hösten. Något borde väl gå vägen. Allt löser sig och det blir vad man gör det till. Fast jag känr att jag borde leva lite mer i nuet och inte oroa mig å mycket för framtiden, jag är inte helt sjlv här i världen utan jag har människor som finns där för mig och alltid ställer upp så på något sätt så kommer det att gå bra. Om inte plan A fungerar så fungerar alltid plan B eller C. Det visar sig väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0