?!?!




Vad hände ? Trodde stenhårt på att antingen alcazar eller E.M.D skulle vinna, inte någon operabrud.

Sitter just nu i soffan med mammsingen bredvid mig, hon kollar på någon dålig film...
Idag så vaknade jag upp vid elva utav att emma tar en bild på mig med starkaste blixten någonsin, så blev en liten chock. Vi käkade frukost med nybakda frallor som lillebror så snällt gick och köpte. Sen intog vi sex and the city boxen och kollade på en del av säsong 4. Jessie kom lite senare och kollade med oss. Vid kl 5 så mötte jag upp min gammla och saknade vän simon, vi gick till subway och snackade lite skit. Känns bra att träffa lite gammalt folk som man inte sätt på länge.

Killar gör en bara förvirrad.....
//Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0