Dagen i övrigt

Vaknade upp idag och solen sken så blev genast på oerhört bra humor, fick lite extra ork till att fixa håret idag, vilket inte är allt för vanligt. Brukar oftast låta det självtorka och sätta upp luggen i en hårnål...
Gjorde mig i ordning och gick till centralen är jag mötte upp jessie och emma, jessies buss var sen så vi missade första lektionen.. Väl i skolan så repeterade vi lite inför internationell ekonomi provet som är på fredag. Jag slutade vid en tjugo i 1 och tog bussen med tjejerna ner på stan. Vi gick en sväng och tog en fika på Coffe by George innan Emma stack iväg med skåne som för övrigt inte såg lika bra ut som jag trodde... Jessie drog iväg hemmåt för å träna så jag tog en solo runda på stan innan jag gick hemmåt för att äta våfflor..
Nu ligger jag i sängen och tar det lugnt, hoppas att förkylningen ska försvinna snart är lite svårt att sova när man knappt kan andas....
Snart kommer Mamma hem från sin utbildningsdag i stockholm så ska göra henne sällskap resten av kvällen.

Vi ses imorgon
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0