Bio

Har nyss varit på Män som hatar kvinnor med mammsingen. Var ju andra gången jag såg den så blev till att analysera minta lilla detalj och se om jag missade något första gången men nejjp fick med allt förra gången. Mor min tyckte även hon att filmen var väldigt bra. Hon hade blivit rekommenderad att se den av "tuffingen" på jobbet så hon kände sig tvungen.

Men jag blev så irriterad innan, min bokning hade försvunnit av någon konstig anledning :S Men haha kollade bekräftelsen nu, stog visst att dem skulle varit uthämtade igår, Oopps !

Sitter nu och lyssnar på Måns akustiska version av hope and glory, fick höra av pappa idag att han och några till har en gratis konsert på skansen imorgon kl 7. fett kallt ! Insläpp kl 5 och sen ska man stå där i två timmar innan det börjar och sen stå i kylan och rugg vädret och lyssna på dem bland allaskikande fjortisar... Nejtack ! Får se om det sänds på tv eller nått... Annars får jag kolla youtube, brukar ploppa upp saker där så..

Ska nog sitta här ett tag till, kanske slå på ett eller två sex and the city avsnitt, (är inne på andra säsongen för andra gången), sen ska jag ta och sova och sova lääänge läänge imorgon ! Ska bli skönt.
God natt så länge // Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0