Studenten 12 Juni 2009

Ja då var den dagen över då... Känns grymt tråkigt pch grymt tomt även fats jag hade den roligaste dagen i mitt liv. Har aldrig haft en sån bra sammanhållning på klassen som nu de senaste 2 veckorna och nu så är det slut.

Den underbara dagen började med att klockan ringde 05.00. Grymt pigg och taggad skuttar jag upp ur sängen, eller man kanske ska kalla det övertrött.... Halv 7 kom Emmsan och vi begav oss till champangefrukosten som ägde rum på Bäckby. Allan höll världens finaste tal och vi skålade och hade trevligt. Kvart över 8 var det sammling i skolan för betygsutdelningen, seremoni, fotografering och utspringning. När jag sprang till familjen efter att ha varit den enda tjejen som åkte rutchkana så fick jag en grym överaskning. Vem står inte där om inte Amela ! Blev sjukt glad och hon var med hem till pappa också.

Sen blev det flakåkandes vilket var helt sjukt roligt och tiden gick så jäkla fort känndes som 15 min istället för 2 timmar. Så hade det varit i 2 timmar till så hade det varit bra, När jag kollade på klockan som visade 13.05 så fick jag världens sorgsna känsla av att fan om 55 minuter så är det slut.

Fullpackad som jag var vinglade jag hem till mamma där jag bytte kläder och nyktrade till lite innan vi åkte hem till Pappa för firande med familjen och presenter. Blev grymt glad för alla presenter, presentkort på MM så jag kan köpa min kamera, massa Bodanova glas, en mixer och stekpanna och presentkort på Tattuering på South of heaven. Grymt !

Vid 7 åkte jag hem till Emma där det var förfest innan vi vid 10 åkte ner till BMB där det var smockat med underbara människor ! Efter mycket dansande både med och utanskor och en del cider så gick vi till vasa parken och var där till kl 5 på morgonen. Så som ni ser gott folk så höll jag igång i 24 timmar ! Det var skönt att sova kan jag lova ! hahaha

Lite bilder:











FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN !!!!!!
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0