Midsommar in the Bush !

Klockan blev tjugo i ett då jag och emma plockade upp Jessi hemma hos henne. Jag och Emma hade vart och handlat lite sista minuter grejer inför kvällen och lördagen. Vid 1 rullar vi in på Prelatens parkering där det är väldigt lite folk, efter ett tag började folk rulla in och strax innan två begav vi oss mot mellan stoppet i Skultuna.
Efter en godis inhandling av värödens segaste kassörska så hoppade Winge in i baksätet för att guida oss ut till stugan, folk var så sega så vi bestämmde oss för att åka i förväg.
Efter att ha åkt i ungefär 5 minuter så kommer Winge på att fan vi skulle ha sväng där borta tror jag... Eller är svängen längre bort ?! Vi fick iaf vända och åka tillbaka några kilometer innan vi hittade svängen och fortsatte på rätt väg.
Vi som åkte först från Skultuna kom då fram sist till stugan haha.

Vid stugan så började vi med att hälsa på folket, fick en välkomst drink och smacka upp vårat tält, eller jag och Emma satte upp tältet medans Jessie stod och kramade sitt Älskade täcke ;)





Det blev grymt bra !

Sen satte vi oss i en av de 5 gigantiska partytält med Djbås och dans golv och snackade lite med folk innan det vid 6 vankades mat. Grillat med potatissallad och Snaps, Mums !





Resten av kvällen bestod av mycket prat och skratt, dans, fylleri.fyllera, triangeldraman, intriger, snygga människor och mys i tältet.
 
Kvällen bästa låt !


Precis som en midsommar ska vara !

Här bjuder jag på en kul film !



// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0