Måndag

Kl ringde 8.30 efter att jag ett antal gånger vaknat av att det är grymt ljusti nne i rummet. Jag har börjat sova utan att ha gardinen neddragen. Varför, ja vette fan ?!  Strax efter 9 tog jag en sväng tll skolan där jag hämtade ut mitt betyg och snackade lite med klassen. Vid 10 åkte jag hem och åt en macka innan farmor och hennes syster siv kom och plockade upp mig, vi skulle ta en tripp till skultunas mässingsbruk för att kolla på studentpresent. Det blev 4 fina paket som jag fick välja ut själv.

Just nu så sitter jag och väntar på en jag tror sovandes Jimmy. Vi ska ta en låång promenad men han verkar vara lite svårväckt... Han som skulle gå upp kl 11 haha.... Får väl se när Skummis-Jimmy känner för att vakna.


Vill bara säga congratz till piratpartiet som igår kom in i EU !

Ha en bra dag !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0