Junitrofén

Idag var det då Junitrofén på Lögarängen. Wenströmska kom tvåa som vi brukar och Rudbeck van som dem brukar. Vi visade även upp våran dans för alla åskådare vilket gick ruskigt bra. Alla var tyvärr inte där men 6 av 7 kllar md dräcktervar där och gav järnet ! En mycket glad överaskning.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra i ordning mig för ikväll, det blir förfest hos jag tror simon vid en 6-7 sen blir det Maskeradfesten på Pluto för hela slanten ! Sp06B-ring it on ! Vi är grymma !



Idag så fick jag även mina skatte pengar ! 6 294 underbara kronor dunsade in på kontot !
Underbart ! Napa Fick pengar och räkningspengar som är välldigt välbehövliga !

Nej in i duschen och börja tagga för en underbar kväll ! :D

See ya !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0