Dressed4Succes

Imorse vaknade jag upp halv 8 och tog bussen till skolan dör vi bytte om och gick igenom dansen en gång till innan vi halv 10 gick in i Aulan och satte oss. Fy an alla skrek, hoppade och var glada. Helt Underbart ! Showen satte igång och vi var 8:a och sist ut vilket jag tyckte passade oss perfekt ! Alla var grymt bra men tyckte ändå att våran var bättre.
En 2:a plats slutade vi på iaf och jag det är ju inte illa pinkat ! Vi får uppträda på Junitrofén på tisdag och vi har ändå en bra utspringninstid.

Efter showen bar det av ner på stan där vi skuttade runt körde våran dans utanför hm, inne i punkt, inne i skrapan och i vasa parken. Grymt ! Folk jubla och applåderade hahaha.


Här Kommer alla danser :


Idrottprogramets:
 




Våran dans ! :
 



Huuuula-Huula HRprogrammets
 


Sp06A- Ailiens
 


Mormor och Morfar- Media Programmet
 


Bättre än inget ! NVa&b
 



LPprogrammet




Här kommer några utvalda bilder:






Emma såg ett gäng piloter hahahah ;)




Nu ska jag fixa mig lite inför kvällen. Det blir förfest hema hos mig och sen Calypso !

Ha en bra kväll !
//Michaela


Kommentarer
Postat av: Hanna-Velona Persson

Och det är underbara Velona som filmat så dåligt ^^

2009-06-03 @ 20:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0