7:e dagen som arbetslös- Söndag

Jahapp nu har det gått en vecka och två dagar sen sudenten och en vecka sen jag skrev in mig på Arbetsförmedlingen...
Sommarlov kan man nog kalla det...

Just nu så sitter jag och äter viktväkarna fiskgryta etfersom att jag inte orkar laga någon egen mat...

Observera det snygga myggbättet på benet....

Om en timme slutar Jessie så vi ska gå upp till oxen och gyma lite.


Även fast sommaren är jobblös så finns det ändå mycket kul som händer och ja annat mindre kul men som behövs för att man inte ska dö av tristess...

Saker som jag vet hittils:
23 Juni- Min födelsedag, 19 feta blir jag och på kvällen blir det en drink.
25 Juni- Jobbintervju
26 Juni- Utgång Pluto för att fira mig och lyssna på grym musik
27 Juni- Drar nog till stockholm några dagar
1 Juli- Grillning hos Emmsan som har huset för sig själv ett tag
2-3-4  Juli- Power meet
11 Juli- Skjutsa familjen till Arlanda
13- Juli Ayia Napa !!!!
25 Juli- Hämta familjen från arlanda

Sen får vi se vad som händer !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0