6:e dagen som arbetslös- Lördag

Vid halv 8 vaknade jag upp pigg som en lärka efter att ha sovit i 3 timmar... Jag gick upp och hittade lite fler morgonpigga bakismänniskor. Eftersom att Emma och Jessie bara ville sova och höll på att mörda mig när jag försökte väcka dem så fick jag underhålla mig mig annat... Vid 10-11 så kommer skönheterna upp och vi börjar käka lite frukost, grillad korv med bröd, plocka ihop tältet och vid 2 så åkte vi hem, kännde att det var dags då.

Väl hemma så hoppade jag in och tog en låång och skönt dusch efter att jag och mammsingen var och solade lite.
Jag fixade mig i ordning och åt lite för 20 över 6 var det dags för Äventyr. Narre, Fadi och Jessie kom och plockade upp mig och Emma för vi skulle åka till Köping och käka pizza. Är tydligen en av Emmas och Narres traditioner.


Jag och Jessie- Oseriösa som vanligt

Sötis Emma

Påväg till köping !

Emma och Narre

Efter typ 45 min fick vi maten.

Min pizza var Huge !

Jag blev sjukt mätt iaf !

Två fina rgenbågar tittade fram men endast den ena syns på bilden, den andra är srax ovanför.

Sen begav det sig hemmåt. Jag var sjukt trött eftersom jag bara sovit 3 timmar på natten men Jessie var tagg på att hitta på något så hon och jag åkte hem till Winge och hälsade på. Kvällen slutade med en film- Transformers, hemma hos jessie och jag slocknade på soffan så sov kvar där.

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0