4:e dagen som arbetssökande

Dagen började med att jag vaknade upp på skummis-jimmys soffa efter en filmkväll som bestod av en psyk film och sen att jag slocknade på soffan så var lika bra att ligga kvar där istället för att gå hem kl 2 på natten.

När jag kommer hem, slår på datorn och kollar mailen så ser jag ett mail med överskriften Elgiganten vill träffa dig !
Fyfaaaan va bra det känns !!!!
Så den 25:e ska jag på intervju. Det är ett bra steg i rätt riktning. Framtiden ser lite ljusare ut just nu för en stund. Så nu hoppas vi på ett jobb !
Var tvungen att ringa pappa och berätta och tårarna var inte långt borta om jag säger så, fyfan vad glad jag är !!!

Idag så ska jag gyma med Jessie vid 2, dags att utnyttja kortet tycker jag. Sen ska jag ladda inför imorgon då det är midsommar med brakfest som heter duga !!

Och ja vädret duger väl, vi åker ut vid ett så regnet kommer när vi sitter i bilen så det är lugna puckar sen blir ju kvällen väldigt fin så det tackar vi för !

Ha en underbar dag !
// En glad Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0