3:e dagen som arbetslös

Idag så sov jag ut och var lika trött när jag vaknade som jag somnade....
Gjorde mig i ordning för en promenad med mamma till Media markt där vi skulle beställa tackkort och printa ut lite studentbilder. Men etfersom att det började bli kallt så tog vi bilen ut istället.
Det blev 80 fina bilder till mitt album och tackkorten blev grymt fina dem också.

Efter det drog vi oss ner på stan där jag mötte upp Jessie, vi gick till Oxen och köpte oss ett varsitt månadskort på gymmet. Ja nu när jag är arbetslös så måste jag ju hitta på något att fördriva tiden med, så imorgon blir det första passet ! Imorgon ska jag även gå till Arbetsförmedlingen och lämna in mitt betyg.


Senare ikväll blir det mat som lagas nu, bakpotatis med kyckling/curry röra. Och ja jag kanske borde ta och städa rummet, eller vad tycker nu ?

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha.kass bild på gymkortet. C:et ser ut som ett s. Hahah. Mishaela..

2009-06-18 @ 17:10:44
URL: http://emmamariaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0