2:a dagen som arbetslös

Kvart över elva slog jag upp ögonen och kännde att det var dags att gå upp !
Har legat i sängen tills nu och tagit hem ungefär 100 st Frank Sinatra låtar så nu jäklar blir det en hemma spa dag som avslutas med en promenad med Jessie. Jag ska kö på ansiktsmask och hela köret men Frank Ylandes i bakgrunden.

Yes, there were times
I'm sure you knew
When I bit off more than I could chew
But through it all when there was doubt
I ate it up and spit it out
I faced it all
And I stood tall
And did it my way

Sen ikväll ska jag laga en jätte god sallad med färskpotatis, melon, nektariner, sallad och en massa annat gott !

Alkoholen till midsommar inhandlades igår och tält+ bil fixades så nu är jag grymt taggad för en underbar fredag !
Köpte btw min digital kamera igår, en Nikon coolpix s225 blev det !

In i duschen !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0