Torsdag 2 April

Dagen var planerad som föjande, jag skulle vänta tills mamma kom hem från gymmet och en sola en stund med henne. Vid halv 3 skulle jag hem till Jessie och sola där innan vi skulle göra oss i ordning för Power meet.
Dagen blev som följande, Emma ringde med världens panik och ja tvingade mig att följa med henne och några grabbs och bada eftersom att hon inte vågade åka själv ;) Sorry Jess föratt jag glömde bort tiden och dig :(



Kl halv 1 tror jag typ kom emmsan hem till mig och vi gick till affärern en snabbis innan grabbarna kom ch plockade upp oss och det begav sig till skultuna där vi köpte världens äckligaste jordgubbar och plockade upp en snubbe till. Sen åkte vi till en sandgrop utanför skultuna där det var stekigt värre. Sjukt skönt i vattnet och grymt varmt i sanden.
När vi skulle åka hem så var alla bommar låsta så vi var, ja innelåsta hahaha. Vilken nitlott ! Jag tog emmas telefon och ringde runt till halva sverige efter någon som kunde låsa upp. Den ända som svarade var securitas men dem skulle ha 600 kr för att komma ut så det kunde dme fetglömma.
Efter ett tag hittade vi en bom där det fanns en god chans att vi skulle kunna komma ut. Killarna tog en sten och baknade lite tills bommen gick upp medan jag och emma satt och, jag citerar Sebbe, "filade naglarna".. Dem var grymt stola på vägen hem iaf, manligheten var på topp.
Sen begav det sig till Donken där vi käkade mat sen hem och fixa innan Power meet.


Strax innan 12 så skulle alla dra hem så jag drog ner "" som vi döper om till "Nils" ni som är smarta kan fatta sambandet och koppla hans riktiga namna, på stan, så jag mötte upp honom och vi gick till Pitchers och tog en Öl. Sen gick vi hem till honom, käkade lite popcorn och sen sov vi.

Mycket trevlig dag och mysig men varm natt!
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0