Onsdag 22 Juli

Hemma i sverige och det är mycket blandade känslor.
Förra veckan var utan tvekan den bästa veckan i hela mitt liv, även om det hände några mindre kul saker.

Vi tjejer är lika galna allihopa och jag skrattade mig igenom varje dag, så jävla härligt !
Där nere så fanns det inga saker att oroasig spec mycket över utan det var bara att köra på tills man stupade.
När man sen kommer hem till kalla sverige igen så slår problemen sen tidigare mot en direkt när man kommer innanför dörren.
Pengar och boende står högst på priolistan och ja nere i Napa så hade vi boendet och vi hade pengarna så det fanns inget att ha ont i magen för på den fronten.

When love takes over är de vi alltid kommer förknippa Napa med !



Resan var underbar, vi träffade nya mäniskor varje dag( mest norrmän) och det var hur kul som hellst !


Nu börjar the real life igen och det känns väl sådär...
// Michaela

Kommentarer
Postat av: jässie

jag får panik michaela . JAG VILL TILLBAKA, har fan lust att börja grina att man är tillbaka i tråkiga västerås :(

2009-07-22 @ 15:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0