Inspirationen flödar !

Har ett tag nu funerat på en stil ändring och tänkte att till hösten funkar bäst. Ända sen jag såg och köpte skorna från igår så har inspirationen flödat ganska hårt ! Jag har bokat klipptid så det blir en ny look där sen ska jag inhandla stora herrskjortor och en massa diskreta,tajta kjolar med högmidja som man kan ha till ett par tjocka strumpbyxor i antingen svart eller mörk grå.
Var inne på H&M idag och hittade 2 tänkbara skjortor, ska kolla på dressman och även myrorna sen.
När pengarna kommer in eller när mamma känner sig gnerös så ska det inhandlas skor, strumpbyxor, skjortor och kjolar ! Sweet !

Här är lite de stuket av skjorta som jag tittat efter, skulle vara fräckt med en gammal rutig flanell skjorta.

Vi får se om 2-3 veckor hur det här kommer sluta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0