Helgen

Helgen har varit grymt nice och kul.
Vaknade upp hos "Nils" och gick hemmåt och sen ner på stan med Mammsen, skulle shoppa lite kläder och saker inför Napa. Jag hittade en jätte fin klänning och ett par skor som jag fick billigare och även lite solkrämer.
Halv 4 skulle jag vara hemma hos pappa för att fylle chaffisningen skulle börja, Jag drog med mig lillebror ich åkte ut till Hallsta för att hämta farbror och faster och sen släppa av dem ute i Gäddeholm där det var 50 års firande av fatser nr 2.
Jag plockade sen upp resten va familjen och begav oss utåt för lite firane och god mat.
Kl 8 åkte jag in till stan och mötte upp tjejerna för att gå ner på Powermeet och kika lite på bilarna.
Tjugö över 11 ringde telefonen och det var dags att åka och skjutsa hem folket igen. Kl 2 var jag klar och gjorde mig förtjänt av 500 kr.

Vaknade upp kl 10 på lördagsmorgonen och begav mig hemmåt där jag skulle packa ner hela mitt liv i kläder för att bo några veckor hos pappa. Lite omväxling förnöjer säger man väl... Väskan som är stor som ett as blev helt smockfull och vägde 13 ton kändes det som. Jag lämnade av den hos pappa och fick sen skjuts hem till emma. Vi tog en tripp till Hummelsta och köpte lite gott godis innan vi gjorde oss i ordning och gick ner till Power meet för tredje dagen i rad.
Även idag så var jag nykter och chaufför.
Nere på Löga så satte vi oss på en filt och efter ett tag kom Emmas syster dit med lite slöna Norrlänningar.
Vi gick ett varv och hoppade sen in i en rosa playboy van där det satt en massa välbekanta ansikten. Vi åkte några varv, dumpade av en okänd kille mitt ute i ingenstans, bevittnade lite slagsmål och lyssnade på härlig musik.
Precis som det ska vara med andra ord hahahah. Träffade även på en "Michaela det där är precis din stil" kille.
Efter kanke andra varvet så hoppade vi av och begav oss mot bilen, plockade upp en full syster ich begav oss hemmåt för efterfest hos emma. Kl 4-5 gick jag och la mig för jag var grymt trött och vid 6 kom även jessie och emmsan och la sig.

Vi vaknade upp kl 12 på söndan eller jag blev väckta av Jessie som ställt klockan. Hon och jag åkte ner på stan och shoppade lite innan jag gick hem hämtade lite grejer och gick sen hem till pappa där vi grillade lite och sen åkte jag hem till emma igen för en filmkväll. I taket lyser stjärnorna sågs det på med en massa chips och dipp, Mums !
Sen hem och sova!

Det går så lång tid mellan mina uppdateringar så jag inte hinner få ner tankar och sånt för dem glömmer jag bort då det kommer nya hela tiden. Finns många tankar angånende "Nils" som jag skulle vetal få ner men dem är bort glömmda tyvärr...

En Grymt nice helg iaf !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0