Hänt på senaste

 I lördags så tog vi en tripp till Norrköping för att hälsa på Morbror Sören.
Denice hängde också på efter ett suprise besök natten innan.




På Lördag natt så åkte jag och hämtade familen på Arlanda vid halv 4 så kom hem och fick sova kvart över 5, skapligt sliten på söndagen.

Men på söndag fanns det inte tid till att sova, kl 1 blev jag väckt för att åka och köpa kräftor på Grytan till kvällens kräftskiva.
Eftersom jag ändå var vaken så pratatdej ag lite med far och det blev så att jag åkte hem till mamma packade 75 % av mina kläder och flyttade hit. Så nu har jag en ny adress.


Annars har det inte hänt så mycket hittils, var på stan och erikslund med mamma idag och kikade lite,
Jag gjorde än investering i ett par skor jag har kikat på ända sen jag kom hem från Napa.

Dem kostade 349 :-

Ja jag vet att jag inte har råd men det fanns bara 2 39or kvar i hela stan och jag ville så gärna ha dem och dem ksulle inte komma in igen. Det är 30 dagars öppenköp så har jag inte råd med dem så kan jag ju alltid lämna tillbaka dem ^^
En bra investering !

// Michaela


Kommentarer
Postat av: Jennifer "kungen" Jönsson

Sjukt snygga pjuck micc!! :D:D

2009-07-29 @ 06:46:35
URL: http://orkajennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0