Dag 1 Måndag 13/7 2009




Resan till Arlanda gick grymt bra och fest humöret var på topp !
Vi hade bränt två skivor, napa vol 1 & 2 som gick på högsta volym.7
Framme på arlanda så släpade vi in väskorna och slog oss ner på en bänk i väntan på att baren skulle öppna.
Efter 20 min så intog vi den och slog oss ner vi ett bord, emm och jennfan köpte ett varis glasvin för att komma igång lite.



Jag slog mig ner med en bok för att lyckas hålla mig vaken.

När vi sitter och myser lite så får vi reda på att flyget är försenat till 7.40, inte kul alls. Så vi blir lite irriterade och hungriga som få och bestämmer oss för att köpa mat, eller jag och jessie gjorde det.

Sen fick vi äntligen gå på planet som lyfte strax etfer 8 efter att vi virrat runt lite och fått hjälp a okompitent personal...

Väl framme i Napa så tog vi transferbussen till hotellet där vi tog ett mat,vatten och sprit stopp innan vi började festen.






Vi hittade en förfest hos våra norska grannar innan vi begav oss till Grabbarna Grus för en röjjig kväll !


Jag säger bara God damnit, so hot !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0