Lack of something


Känns som om att det är dags för en förändring... visst jag är oftast nöjd med hur jag ser ut och hur jag lever men ibland så dalar självförtroendet en aning och man känner att man skulle vilja se ut si och så, är inne i en sån period nu känner jag... Skulle vilja ändra stil också men till det behövs pengar vilket det är väldigt ont om just nu... Fast har lyckats att få lite pengar till onsdag då jag ska till stockholm med mor och uppgradera garderoben lite, hoppas jag hittar något snyggt.  usch ge mig värme så man orkar gå ut och aktivera sig lite på fitness fronten....

Mina otroligt snygga tatuering som skulle vara snyggare på bättre underlag...
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0