Fortsättning 17 Februari

Skolan idag och hade ensemble, jag Gabbi och viktor har börjat fila lite på gabbis egna låt, kommer bli grymt i slutet!
Åkte sedan ner å stan med viktor en stund,mötte upp emma och sen tog en fika
med henne och jennifer. Åkte till baka till skolan och hade matte, jobbade sen med projekt arbetet tillsamans med gabbi.

Jag går och ororar mig helatiden över framtiden, vet inte riktigt vad jag vill efter studenten,
Plugga?-Kommer nog inte orka. Åka som aupair till USA, vore kul men vet inte om jag är redo.
Jobba?, ja då måste vi hitta ett jobb också.Hjälp!
 Så sjukt att det är nu man bestämmer vad man ska göra i en stor del av framtiden, livet ändras hela tiden men det vore ju kul om man hade koll på åtminstonde någon del.När man inte har den kollen så sätter paniken igång.
 Det perfekta vore att få ett deltids jobb, kanske 4 dagar i veckan, 5-6 timmar per dag.
Så man jobbar lite hittar sig själv och tar det lugnt, har lite kul i ett år innan man börjar plugga och lägga ner all sin tid åt att få en bra utbildning med ett bra jobb.Tycker allt käns allmänt jobbigt just nu,
Jag är ju den personen som vanligtvis har dunderkoll på allt, men dock inte just nu,känner mig lite vilsen....
Kan ju tacka gud för att jag har mina vänner,utan dem så vet jag fan inte hur jag skulle orka med. Det är ni som
lyser upp och gör vardagen rolig, med er så kan man snacka om vad som hellst och göra de mest sjuka grejerna utan
att det verkar det minsta konstigt.
Man ska inte oroa sig så mycket om vad andra tycker utan man ska leva och göra precis som man vill, livet skulle bli väldigt mycke ointressantare och stelare om man gjorde de.
 Tänk på att man lever bara en gång, man måste göra det bästa av den tid man har.Leva fullt ut liskom, gå ut ha kul sup dig full och knulla runt om du känner för det, sitt inte inte och fundera på att göra saker utan gör det istället !


Citat av Jennifer "Vad hände med ordet "Bästis" egentligen?
Tröttnade man på att använda det, eller var det bara inte tillräckligt coolt/vuxet?"...
Aldrig att det ordet ska försvinna, jag har mina bästisar och dem är de bästigaste bästisarna i världen, så de så.


Lov snart, ska bli obeskrivligt skönt... Åker till stockholm på onsdagen med morsan, ska bli riktigt mysigt att åka upp
och göra en dag på stan tillsammans med henne och systeryster. Komer dock bli lite jobbigt när shopping-begäre
sätter in med fullkraft. sinse I no longer have a job, så måste man hålla i de små slantarna man får.Men ska bli najs iallafall, var länge sen vi gjorde något tillsammans jag och lilla mor, som för övrigt fyller år på fredag.


Det pirrar sådär lite grann i magen när jag ser dig
// Michaela


Kommentarer
Postat av: Jennifer the best

Ja herrgud vad skulle jag göra utan er, jag säger då det. Yall make make my day !<3

2009-02-18 @ 11:19:10
URL: http://orkajennifer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0