Congratz till emmaB !

Idag så säger vi grattis till Emmsan som fyller 19 år !


Sitter här lite smått bakis från gårdagen, kvällen spenderades på pluto med tjejerna och några till. Förfest hemma hos Jennfan innan vi drog oss ner till Pluto där vi mötte upp resten. Träffad en massa kul folk innan vi vid halv 2 gick därifrån då någonting hade hänt med jennifer. Emma kuta iväg och i väntan på henne så kommer du upp värsta weardo 37 årig snubbe som stod och typ ragga på mig eller nått. Jag gick därifrån och möte Pontus, gick till donken, käka 2 cheeseburgare, mötte emma, drog mig hemåt, plocka upp nadja på vägen och sen väl hemma så väckte vi eller jag morsan innan vi till slut somnade. Vaknade upp vid 7,8 gick upp och var social med morsan innan jag somnade om. Jag och Nadja gick sen och mötte upp Johanna och vi pratade lite om gårdagen, fick reda på att dem kände smör hahahaha lite värld.

Ska snart dra mig mot duschen för att sen åka hem till emma och kalasa.

// Michaela


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack!=)

Du hade inte kunnar hitta en lite med charmerande bild på mig?;)

2009-03-01 @ 15:11:34
URL: http://emmamariaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0