23 Februari

Har varit en ganska lugn helg, inga direkta big happenings.. Mammsingen fyllde ju år i frdags så var och kollade på seven pounds. Den har hel snurrig första halvan sen började jag fatta vad det handlade om.. När morsan äntligen hängde med så satt jag och stor bölade, har aldrig varit med om en mer deppig och sorsen men ändå grymt bra film. Den bör ses av dem som inte är rädda för att släppa en tår eller två.
Lördagskvällen spenderades med Gabbi hemma hos far min, vi lagade mat och kollade på meldoifestivalen där E.M.D helt klart var mina favoriter. Baby goodbye, baby fervel..... En huvudnötare till maxat !
Söndag gick åt till att äta kakor och kolla på film, var sjukt trött och orkade egentligen inte med nånting....
Idag så har jag träffat mina små nötter till tjejkompisar, tog en tripp på stan med Jessie framåt eftermiddagen och tog en kvällsficka med emmaB och jennfan , alltid lika kul att ses och prata om grejer som hänt och som kommer att hända :)


Helgenstanke:
Det finns faktiskt de som kan slita sig från sina killar och ta sig tid till att umgås med sina kompisar även fast man ibland tror att det är ett dött lopp, känns bra att människor kan ändra på sig.
Resten av mitt tänkande har gått åt till den där personen :) Förstår inte hur en känsla kan hålla i sig i över 2 veckor , det är ju inte direkt som om någontng är bekräftat eller så, vi har ju inte äns pratat om det ...Allt jag vet är att you are in my mind and you are not going anywere for a while...Ganska sött egentligen.

// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0