18 Februari

Smör.... hur ska jag börja med att deffinera Smöör ? Jo smör är en sorts killar... Det är den sortens killar som man ibland undrar om dem ens existerar, men du det gör dem kan jag säga, utan tvekan !
Smör killar är sånna som säljer ut sig själva som om de vore en högsta kvalitéts vara för ett otroligt lågtpris, och skämmer bor tjejerna med alla vackra ord och smicker som finns och tror sen att tjejerna ska falla pladdask !
Frågan är då denna, är dem så snygga som dem tror och vet dem om att dem är snygga, är dem så snygga så det går dem upp i huvet så att dem blir otroligt självupptagna? Det återstår att ta reda på... Men oddsen lutar mot ett JA....
Så finns det ju flott killar också, men det är en helt annan historia.

En annan fråga när det gäller killar som jag har funderat en hel del över.... När killar vill kolla på film, vill du kolla på film och prata umgås.. eller är det bar en ursäkt för att komma dit dem egentligen vill? Man frågar killar vad dem menar... Dem svarar att när dem vill kolla på film så är det för att kolla på film ock umgås inget annat.. Sen sitter man där och det blir precis som man trodde. Jag och Emma har diskuterat mycket i detta ämne och kommit fram till att nästa kille som vill kolla på film får helt enkelt bestämma svaret. Är alla killar sånna ? Ja eller Nej? Emma tror Nej och Jag tror Ja..Fast jag vet att hon bara vill försvara sin framtida filmtittar kille ;) Det visar sig väl...

Dagen i övrigt från allt detta tänkande har gått åt till skola och projetarbete. Har matteprov imorgon som jag inte kan ett skit till känns det som. Sen ett 15 sidigt arbete som ska in på fredag, vi har väl gjort en tredjedel hittils... Börjar kännas ganska stressigt. Längar lite till morgondagen iallafall, har ensemble vilket är min höjdpunkt i skolan :)

And I´m out !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0