Nu får det ta och hända lite grejer !

Just nu så känns allt så vardagligt, allmänt långtråkigt och segt.. Var länge sen jag hade något att göra varje dag och man knappt hade tid till att vara hemma förut0om när man sov.
Vill gärna att det ska börja hända lite ! Antingen om jag får mer jobb eller om det dyker upp något annat att fyla upp dagarna med. Jag vill ha en almenacka som är full ! Jag älskar att hålla i grejer, styra ställa och planera.
Det är när jag är i mitt rätta element som jag mår som bäst, alltid ha fullt upp, lite små spressad jämt och full fart.

Vet dock inte riktigt hur jag ska göra, har så många olika idéer för hur jag vill göra emd mitt liv, men hinner ju knappast med allt samtidigt. Men tålamod är det brist på, vill att allt ska hända NU NU NU ! Ta en sak i taget är de som gäller men vafan !

Så som det ser ut nu:

Få mer jobb, hellst 75 %
Skaffa lägenhet
Renovera om den
Skaffa Pojkvän
Fylla 20 !! Vill inte vara ..ton, tonåring längre.
Utveckla mig antingen inom jobbet, eller gå utbildning. Är fortfarande sugen på konferense värdinna.

Det är de målen jag har just nu, och ja jag vill ju hellst att allt skulle ha hänt för en vecka sen ...

Keep on working my ass off !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0