Movies

Wosh, kollade nyss på en ganska häftig, lite overklig men, ja häftig film !
Gamer heter den, med han Gerard Butler tror jag han heter. Så den tycker jag att ni ska ta och se också.
Den gick på bio tidigare i höst, skulle gå på den då men den han sluta gå så därför inleddes min och Bonus bio tradition som kommer fortsätta även ikväll.
Tanken var ju att vi skulle gå på Gamer men eftersom den slutade gå så gick vi på män som hatar kvinnor istället. Vilket var awsome för nu ikväll så ska vi gå och se en tredje filmen, luftslottet som sprängdes.
Har läst strax under halva boken, målet var att läsa ut den innan jag ser filmen men det sprack ganska hårt. Sju jäkla seeeeg bok ! Tur att filmerna alltid är bättre, eller ja oftast. Harry potter filmerna är ett Stoor undantag.

 

Så nu ska jag hoppa in i duschen innan jag ska möta honom på stan halv 6.

Ha en trevlig kväll !

// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0