Lovely Lovely Monday !

Jahapp då var det ett tag sen igen då... De senaste dagarna har mest bestått av jobb och julfiranden som inte är så värst intressant att skriva om så jag tänkte berätta om min dag igår istället...

Dagen började med att klockan ringde tio över nio, jag hade då sovit sen kl 8 kvällen innan och skulle åka och skjutsa mamma till jobbet för att sen ha bilen till mitt förfogande hela dagen.
Jag rullade hemmåt och gjorde mig i ordning, drog epilatorn typ 1000 ggr på benen innan jag gav upp och tog fram rakhyveln haha.

Efter jag gjort mig klar så åkte jag hem till Robin, han skulle sova så jag skulle få äran att väcka honom.
Så tjugo i tolv smyger jag in och hittar honom helt däckad på soffan, så söt ! Efter lite tjat, mycke bus och många om och men så lyckades sötnosen ta sig upp och in i duschen. Jag var ganska rastlös eftersom jag kännde hur kortet brännde i fickan. Hade några julklappar som skulle lämnas tillbaka och en låååång shopping lista på ikea så fanns ingen tid att förspilla. Vi tog en korv paus innan vi intog varuhuset med buller och bång !
Det blev en full vagn bestående av lakan, kuddar, en filt, glas, ljus, servetter, galjar.
Mina mest stolta köp var dessa :


Köpte lakandet till vänster och "pläden" till höger inringad.
Var ren tur att jag hittade på lakandet, fanns en kvar i butiken och jag hittade ingen hyll plats, men skam den som ger sig !

Sen begav vi oss till hällsashopping där det skulle inhandlas åregrejer till mester åkarn Eilegård.
Sen blev det mer lägenhets shopping på jysk, sen en tripp ner på stan där jag köpte min nya favvor parmy, Love etc..  på bodyshop.
Sen åkte vi och hämta Bruno hos Robins föräldar, så då fick jag träffa dessa jätte trevliga människor också .
Hämtade sen mammasen på jobbet och åkte sen hem till Sofie, robins tjejkompis, bleven fika där så fick träffa henne också.
Halv 11 så kom vi till slut hem till Robin och kunde mysa framför en film, Forrest Gump och sen kollade jag på My Sister´s keeper medans Trötter själv låg och snarkade i mitt knä. Halv 4 så gick jag finaly och la mig.

SJukt händelserik dag, totalt så gjorde jag av med över 1600 spänn men med tanke på hur mkt jag köpte så var det väldigt billigt.

Loving it !

Ska bara tillägga att jag Tycker sjukt mycket om dig !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0