Jobb helg !

God morgon alla sömntutor !

Sitter just nu och väntar på att en viss mr ska ta och vakna.
Idag så ska jag och denna mr ha lite film mys. Ska bli skönt att ta det lugnt efter en häktisk jogghelg.
Jag jobbade ju först mellan 14-18 på giganten i fredags och sen direkt ner till strike där jag jobbade till halv 11. Jag köpte donken och gick hem till mor och fick lite sällskap med henne. Vid ett så tog jag med mig lillebror och hämtade upp några fyllon på bäckby.

Igår så jobbade jag på giganten mellan 12-18. Vid 4 så ringer nicklas från strike och undrar om jag kunde hoppa in igen etfersom dem fått ett sjukfall. Så pappa hämtade upp mig med donken från jobbet och skjutsade ner mig till strike där jag jobbade till 12.40.

Kusin ringde även ifredags och sa att killen som stod före mig på tur till lägenheten backade ur så jag ska titta på den nästa vecka och sen är den förhoppningsvis min från mars ! Lovely eller hur ?

Som sagt det går bra nu !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0