I'v got this feeling ....

Ja har en känsla i magen och som spirrar runt i hela kroppen. Det pirrar och ja det är svårt att beskriva men tror det kan kallas riktig lycka, ja jag är lycklig. Så sjukt jävla lycklig ! Vet inte om jag någonsin kännt såhär förut. ÄR så underbart när allt i ens liv går åt rätt håll, när man tärffat den där speciella som man tycker om nästan så det gör ont, och när ens känslor är besvarade till tusen. Ja då kan man inget annat vara än just lycklig !

Jag har världens bästa jobb, och har träffat världens bästa Robin, jag älskar min familj och mina vänner och så har jag ju fått min efterlänktade lägenhet !  
Vad mer finns det att begära ? Pengar ? Jag har så jag klarar mig och pengar behövs inte för att jag ska må bra, även fast det är ett stpr plus i kanten, går ju inte att förneka. Jag är ju en liten shoppoman precis som andra är prylbögar så älskar jag att dra mitt fina Visa kort.

Fick lönespecen idag och jag trodde knappt mina ögon när jag såg utbeatlnings summan ! Nu kan jag shoppa mcke grejer till Lägenheten ! Ny klädsel till soffan, en svart. Lakan, handdukar, gardiner, 200 kg mat och ja kanske en tv med grymt ljud ? SKulle inte sitta helt fel haha.

Vill bara avsluta med att säga att jag är så jäkla glad över att jag träffat dig och det pirrar i kroppen 24/7 hela tiden. Du är det finaste jag har just nu !

// Michaela


Kommentarer
Postat av: alexxxxx

iiihihhhhh! <3



like it, like it real good.

2009-12-22 @ 23:58:18
URL: http://alexandranemeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0