I´m walking on sunshine !

Idag så har jag gått på rosor, är så himmla glad, finns inget som kan förstöra mitt goda humör just nu !

För det första så är jag grymt glad efter gårdagen, går och små ler för mig själv hela tiden. Personen som är skydlig till detta vet jag Läser, Så ta åt dig snygging ;)

Och för det andra så ringde min vän Emma And, som det står på telefonen, och undrade ifall jag kunde ställa upp och jobba lite på strike imorgon kväll. Självklart sa jag ! Så kl 6 när jag slutat på giganten så ska jag ner till Strike och hjälpa till med ljuborden. Jag älskar när möjligheter bara kommer flygandes sådär !

Sen så står man 2a på en lägenhet på furuvägen ! Hallå lovely ! Det var min kusin som lagt upp det på facebook, hennes kompis vill hyra ut sin 2a på 43 kvm, fullt möblerad. Så jag högg telefonen, ringde moster och fick hennes nummer så ringde med henne och hörde efter. Det är en kille som var en timme tidigare än mig på att säga till så han ska kolla på lägenheten imorgon, vill inte han ha den så är den min från och med Mars !
Så imorgon så måste jag prata med Bossen ifall jag vågar ta den här innan provanställningen gått ut och ifall jag kan få fler timmar.

Fyfan va livet käns bra just nu ! Det var precis de här jag menade med mitt "vardagen är långtråkig" inlägg !
Snälla gör inget för att förstöra det här nu !

// En mycket lycklig michaela (för stunden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0