Helgen och Bellas B´day !

Då var det dags för helg ! Helg lika med jobb, helg lika med syster kommer hem, helg lika med mycke vin, helg lika med Bella fyller år, helg lika med Party !

I fredags så jobbade jag först mellan 1 och 20.15. Var ganska lugnt på jobbet, och ja det var väl ingen bra dag för Säljaren Michaela. Men inga sura miner för de ! Efter jobbet så skjutsade mor hem mig till Pilla där Syster och en massa annat folk satt och kollade på idol. Jag spärrade in mig på toan och bytte om innan jag gjorde dem sällskap.
Jag skickade in en röst på Erik och ja alla vet vi ju att det var tack vare mig som han gick vidare, haha .
Efter ett antal glas vin så satte den traditionella Carola sången in, syster sätter på idolen på högsta volym och dem som vill stämmer in i denna ljuva(?) sång.
Sen efter ett mysigt och trevligt samtal på den väldigt kalla balkongen så tog jag min fulla syster och mina kalla fötter och inledde den sång fyllda promnenaden hem. Halv 3 så rammlade vi in genom dörren, ungefär 40 min efter att vi började gå haha, jag sa att det skulle ta en kvart. Vad hände där liksom ?

I Lördags så var det dags för jobb igen, 11- 18.15, tack vare sega kunder så kom jag inte ut från varuhuset försen halv 7. Ringde mamma och kollade om hon var på väg, vilket var du för det var hon icke ! Tydligen hade jag glömmt be henne att skjutsa mig hem till Bellsan. Tur att hon fortfarande var kvar på Erikslund.
Efter ett stopp i DTn så kom jag hem till Bella där det var full fart.

Kvällen bestod sen av en massa bål, jag har aldrig, lips, dans i soffan och mycket skratt !
Efter vi 11 så åkte vi i en monster stor bil ner till Tabasco där vi träffade en del Giganter.
Efter ett kort stopp där så slank vi förbi kön in till bmb därdet var knökat med folk. Efter lite dans på scenkanten så gick vi till donken och svullade mat innan jag kutade till bussen i mina mördar skor. AJ!
På Bussen så ser jag en lite halv sliten Natalia, vakten på jobbet sitta.
Som present till bella så ska hon och jag till The studio och bli fotade den 14.e januari, jag bjuder på den finaste bilden.

Och ja som vanligt så blev det jobb på söndag också. 10.45- 18.15.

Kul kul !
// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0