Been a long time !

Oj nu var det länge sen man skrev något men har haft fullt upp de senaste 5 dagarna.

Har ju då som sagt fått lägenhet och det känns underbart !
Annars så har jag jobbat en del, umgåtts med underbara Robin och åkt pulka med Bellsan.

Haha sncka om impulsgrej, efter jobbet kl halv 9 så åker vi först hem till bella och sen hem till mig för att byta om sen till maxi, köpa skjärtlapp, käka donken och sen ut till björnöbacken där det var bäcksvart och vi var helt ensama. Efter tredje åket gick Bellas rumplapp sönder så vi fick åka hem.

I går så var jag Bella och Alex på fest på haga, mittemot där jag ska bo btw. Var sjukt trevligt och en massa galet folk. Efter att ha missat 1.34 bussen så tog jag och Bella en taxi till Subway där det blev fyllekäk innan jag tog bussen hem.


Nu så jobbar jag ända fram till jul så kvällen kommer att ta slut tidigt, har en del sömn att ta igen som behövs för att orka jobba. Har för övrigt gått grymt bra på jobbet nu på senaste. Så jäkla skönt att jag kommit in i alla abonnemang och grejer så nu flyter det på bra. Vann två bio biljetter igår så man får ju lite kred för det man gör ändå.

Lovin it all !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0