Ännu ett år går mot sitt slut....

Då var det den sista dagen på 2009 då, happ kanske man ska ta och göra en liten sammanfattning av året som gått.

Kan ju börja med att det här året har varti det bästa och mest händelserika året i hela mitt liv. Har aldrig varit så sjukt trött, och uttråkad samtidigt som jag aldrig varit så här glad, lycklig, panik, pirr i magen och mkt mkt mer.

Året började ju inledelsevis med sista terminen på gymnasiet, mycket planerande och mycket som skulle hinnas göras klart. Ett sjukt stort projektarbete och beställning av utklädnadsdräckterna. En sjuuuuukt rolig studentkryssning som inte går att slå på tusen år, skrattar bara jag tänker på det.
Jag skaffade även min första tattuering i februari och sen min andra i oktober.

haha känner redan nu att det kommer bli en halvknackig sammanfattning, finns så sjukt mycket.
Efter kryssningen så var nästa stora event Dressed4succes som vi kom tvåa i.
Studenten 2009, SPA3B Shalalala !!!
Ayia Napa, jag säger bara NAAAAAAPAAAA !
Sen intervjue med Elgiganten där jag började i September och trivs underbart mycke hos.
Har träffat många Mr X, "smör", "nils" ica påsar, harbio påsar och chipspåsar.
Jag fyllde 19 år och blev utkasstad av vakterna från pluto.
Många fina sommarkvällar, med grillning och mys.
Moonings tripper till Ängsö.
Och många många många fester !



2009 var året då man levde ullt all sin rastlöshet och provade på det mesta, misstolka inte mig nu.
Det är nu framåt slutet som det verkligen känns bra, jag har ett jobb som jag älskar, jag har fått egen lägenhet som är inflyttningsklar om 2 månader. Jag träffade Robin som jag hoppas hänger kvar till 2010 också.

Här kommer lite bilder från året som gått:




















 






Mål och planer inför 2010:

Jag tänker inte säga några nyårslöften för dem håller jag aldrig så jag sätter upp nyårsmål istället.

År 2010 så kommer jag sattsa 100% på vuxenlivet när det gäller jobb, lägenhet, belslut, värderingar och prioriterningar. 2009 var festar året, det lämnar vi oss nu bakom oss och går in i seriösiheten istället.
Utlandsresa kommer bli av men med en liten annan twist än Napa resan.

Så utan att säga för mycket som jag inte kommer kunna hålla så avslutar vi här nu år 2009 och säger
Gott nytt år !

// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0