Veckan som varit

Det har varit en väldigt lugn vecka, har mestadels tagit det lugnt på dagarna, umgåtts med mamma och tagit rundor på stan.
I Onsdags så det var lill-lördag så var det dags för fest ! Jennifer hade träffat en Tim på krogen som bjöd med oss upp till oxbacken.
Vi började med förfest hemma hos mig på framsidan med lite drinkar och ett glas vin. Vid 9 så rog vi oss ner på stan där vi skulle möta Tim och några till. efter ca 50 minuter så kom äntligen dem och vi gick upp mot oxbacken. Vi hamnade hemma hos en Andreas och efter ett tag kom 2 pers som man kände igen sen tidigare. 7
För bilder och lite inside från Jennfan klicka in här !

Annars har det varit väldigt lugnt hittills, kollade på film igår med päronen, en bra och en dålig film innan jag gick och skulle sova vid halv 1. Fast Emmsan och Johan var lite pratsugna så somnade inte försen vid tyo 3-halv 4 . 
Ikväll så ska jag skjutsa lite folk innan det blir spelning på vallby med almightylions kl 5.

Fick mail från nya jobbet i veckan också så blev grymt glad och extas över det !
Gryymt !

Har även klippt mig. Här kommer en lite halvdålig bild tills nya har tagits

Blev kortare och mycket bättre än innan !

Veckansförvåning... Man tror att killen är max 25-26 eftersom han umgås med 21-22 åringar men det visar sig att han är 32... Väldigt för mycket för gammal. Vill inte att det blir något där men kan man därför inte bara umgås som kompisar ?

// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0