Stockholm

I fredags kl 3 lokal tid så rullade den svarta skoda fabia, även kallad Kuken mot stockholms rusiga vägar.
Eftersom att klockan är precis när människor slutar jobbet så fick vi självklart sitta 1 timme i kö från och med att vi kom innanför stadens gräns.
Vi käkade lite mat innan jag och syster gjorde oss i ordning och drog till förfest hemma hos Lina. Där var det vi två plus 3 till, men vid halv 10 åkte vi till en annan av denices kompisar eftersom att de andra tre redan då skulle till kvarnen. Liite för tidigt tyckte jag och denice. Efter en del fylle sms och en hel del vin och lite tankar att dra till Collage så bestämde vi oss för att ta en taxi till kvarnen där lina och de andra höll hus. Fast någonstans på vägen så ändrade planerna så vi åkte hem och sov istället, kl 12 på en fredag kväll. Planen var att gå ut på lördagskvällen istället...
På Lördagen tog vi en stanrunda men bakis Michaela var inte så pigg och inte denice heller så vi åkte hem lite tidigare och tog en power-nap. Vi var sjukt trötta hela kvällen så Nej vi kom inte ut då heller ! Big Fail ! Sparade 200 kr och fick istället med mig 2 liter vin hem så är väl nöjd ändå haha. Får ta en krogrunda i stockholm efter löning sen.

Idag så var det kalas hemma hos Moster som fyllde 25+, ryktet sade att min kusin som jag inte träffat på mååånga år skulle kolla dit men till besvikelsen så dök han aldrig upp.. Tur att bus Elliot var där och gav oss blöta pussar !

// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0