Spök tripp och slapp dag !

Ligger just nu i sängen och funderar på att gå upp.. Ska ta mig ner på stan och möta upp lillebror för att shoppa en present till gubben som fyllde igår, tur att han inte är hemma försen imoron haha.

I måndags så umgicks jag med mammsen på dagen, vi tog en tripp på stan och jag hittade en massa som jag ska köpa, bla 2 par skor, en skjorta och en klänning. Påkvällen så mötte jag upp emma och vi tog en promenad till solstudion och solade lite innan vi gick hem till mig och kollade på Dirty dancing med Matilda. Vi halv 12 så drog hela packet ut till lövudden dör Narre och gänget höll på att grilla. Vid 12 stack vi hem för att kolla på Paradise hotell.

Igår så gick jag upp kl 10 för att gå milen med mamma på björnön, var grymt jobbigt etfersom itt huvud har latat ner sig och inte vill egentligen någonting förutom att jobba. Kan det bli 1 Sep snart ?!
Efter promenaden åkte jag hem till mamma och slocknade på soffan i ca 2 timmar, jag hjälpte mamma med en ansökan och drog mig vid kl 6 hem igen, var tvungen att duscha och förbereda maten eftersom att det skulle komma lite folk. Vid 10 över 6 kom Emmsan och inte så lång tid efter kom Narre och George, dem var grymt tidiga så fick skynda mig att sätta på mig kläder. Vid 7 så var maten klar efter att grillen var väldigt seg och kolfattig.
Sen kollade vi på Ghost innan grabbarn drog och vi tog bilen ner på stan för att hämta upp Jennfan och Erik, det var dags för en spöktripp till Ängsö.
På Ängsö så tog vi ett varv inne på Kyrkogården, Erik som tycker om att skrämmas försvann och hoppade sen fram uppklättrad på väggen med en scream mask på sig, Emma och Jennfan blev skapligt rädda. Efter de tog vi en tripp genom slottets alé men halvvägs så gick jag och emmsan tillbaka till bilen. Vi bestämmde oss för att vara lite busiga så vi körde ifrån Jennfan och Erik. Efter ett tag åkte vi såklart tillbaka och hämtade dem... Hahaha Jennfan ville inte bli lämnad själv och eftersom att Erik höll för dörren och jag gasade på så slängde sig hon på huven och ja där låg hon medans vi åkte runt lite gran, hhahaha så jäkla rolig syn, "Nu sitter du i skiten", hör man henne ropa när jag balade ner i ett dike.

Sen begav vi oss hem för att spöka lite för Matilda och hennes kompisar vilket blev en stor miss eftersom att alla låg och sov typ. Jag skjutsade hem folket och sen och la mig.

Nej nu ska jag dra mig upp och ner på stan !
Ses
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0