Nu händer det grejer..

Tiden efter Napa har varit den tråkigaste och segaste tiden i hela mitt liv, har inte gjort ett skit ! dagarna har bestått av att sova 12-13 timmar, ta en och annan promenad,umgås med tjejerna och ja typ 2 fester. Jag är jämnt trött och nu de senaste två dagarna har jag försökt på lite bättre rutin på mitt sovande så har gått och lagt mig skapligt runt 11-12 och ställt klockan på 9. Ja visst planen är ju lyyysande men sen när klockan ringer så hinner jag knappt stänga av den försen jag somnar om, igår somnadej ga med telefonen i handen till och med. Så kl 19 över 11 lyckades jag ta mig upp ur sängen idag och vips så sprack min fina dagsplanering jag gjort igårkväll.

Så idag så får jag stressa lite för att fixa och trixa inför imorgon och helgen för det bär av till Gävle där jag ska få träffa Johan första gången sen i Mars ! Så jag och mamma ska ta bilen upp dit, plcoka upp Johan och sen åka ut till Media Markt som har premiär öppning där. Mamma har hjälpt till med upplärningen av personalen så vill gärna se hur det går för dem. Ska bli riktigt nice att träffa Johan igen har saknat han grymt mkt !



På fredag så bär det av till stockholm hem till syster yster och där kommer vi vara tills på Söndag. Kommer bli shopping och bio, Sommaren med Göran. Någon som sätt ?
Sen på Söndag blir det kalas hemma hos Moster.

Sen Äntligen på måndag så händer det jag längtat som fan efter !
Det blir jobb träff på arosfortet och sen på tisdag börjar introduktionen och utbildningarna.
Så detta är va hösten kommer att bestå av:

ElGiganten here I come !
Ska bli underbart kul !

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0