Mor och dotter dag

Idag så ringde klockan 10.00 men det tog 52 minuter innan jag orkade dra mig ur sängen med hjälp av det osynliga snöret som hänger i taket. Efter en sanbb påklädning så cyklade jag ner på stan och hem till mamma där det blev frukost/lunch för min del. Sen gick vi ner på stan för att reklamera mina skor som sulan spruckit på, kvittot var borta men det gick bra ändå. Fick ett värdebevis som kommer spenderas på fler skor senare. Påvägen till skopunkten så ågr vi förbi din sko där det är 70% och 3 för 2 eftersom butiken upphör. Morsan blev lyrisk och hittade 3 par medans jag inte hittade ett ända par så jag fick en kjol på H&M som jag tittat på tidigare för 199:-. Skit snygg svart som är jätte hög i midjan. Ska ha den tillsammans med mina nya skor, linne och skjorta med svarta strumpbyxor. Sen hittade jag även en klänning i samma stil som kjolen för 249:- som jag ska köpa i stockholm n är jag åker dit med mamma den 25e, måste bara boka om klipptiden till den morgonen istället för eftermiddan den 26e.

Idag på stan så ringde telefonen och jag blev lite överaskad över personen som ringde. Positivtöverakad för när man ber någon höra av sig någon gång så tas det oftast inte på allvar. Men det var kul iaf !

Taggar inför Grebbestad på söndag, ska bli så nice att åka ner och bort från västerås ett tag.
Ska kika på ädret nu och se om någon är på min sida
// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0