Mitt i natten

Ja du händer inte så mkt dessa lediga sommar dagar...
Var ute på krogen efter en inflyttningsförfest i fredags som slutade med att jag fick med mig en emma, såpbubblor, pommes med vitsås och ett par sönderskavda fötter med mig hem.
Igår så tog vi en kvällsfika och idag tog jag och emma en kort solning och ett fotdopp på löga innan vi cyklade in mot stan, köpte mozzarella och melon och cyklade hem till Kristiansborg och la oss på baksidan och solade istället.
Ikväll så tog jag och Jessie James en skönkvällspromenad .

haha ja nu när jag ser efter så har det hänt ganska mycket egentligen.
Känns bara inte som de eftersom tiden går så sjukt långsamt !
På Söndag så åker familen Eriksson-Ramström ner till Grebestad förhoppningsvis impn av fint väder och kommer isåfall vara dör i 4-5 dagar beroende på vädret. Så hoppas på de !
Ligga och sola på stranden, ta båten ut till små öarna och bada & sola lite. Gött mos !
Måste göra något som inte kräver en massa pengar vilket stanna i västerås tyvärr gör.

Jag byter riktning och kör på ett nytt spår !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0