Jahapp- Söndag 9 Juli

Trippen till Grebbestad blev då tyvärr inte av så Pappa och Lena åkte på en egen roadtripp istället, vilket lämnar huset åt mig och Matilda tills torsdag.. Blir nice med ett tomt hus och en tankad bil till mitt förfogande.
Kollade vädret nyss och nu helt plötsligt ska det vara fint väder där nere måndag till onsdag så vi kanske skulle ha åkt dit ändå...
Iallafall så blir det grillning och film-mys här emma och på Fredag så åker jag, pappa och alle upp till tisse i stickholm och kör en femkamp på Gröna Lund.
Var flera år sen vi gjorde det, pappa och barnen, hittade på något bara vi 4 och speciellt på Gröna Lund. Kommer bli grymt kul ! Ska lura upp pappa i Insane, den nya berg och dalbanan haha .

Annars de senaste dagarna så har det varit mkt sol och bad i det otroligt underbara vädret !







Ankmat




My giirl Ella och jag tog en sväng om på Sjökrogen !

Nu är det inte långt kvar tills jag får börja jobba, ska bli grymt skönt !


Goodis !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0