Imorgon bär det av !

Idag är sista ensam-hemma-dagen för mig och Matilda, pappa och Lena kommer hem i eftermiddag.
Imorgon så ska pappa och alla barnen åka till stockholm och Gröna lund för 5-kamp och massa kul åk !



Kameran ligger på laddning nu så det kommer tas många fina bilder, måste bara hem till mamma och hämta mitt andra minneskort eftersom att Korthuset lyckades spärra mitt 4 Gb minneskort så det är oanvändbart ! Gaaah blir ju sådär lagom sur ! Ska nog gå ner och be dem att ersätta mig till ett nytt..

Ska snart åka och hämt lillebror och hans tjej ute i Enhagen där dem lyckats få sig själva strandsatta haha !
In i duchen förrst
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0