illa !

Just nu är jag som sagt inne på ändra stil spåret, kläder och skor är på inshoppning och frissan är bokad för klippning. Jag har inte färgat håret sen oktober förra året och är för första gången på 8 år nöjd med min orginal färg.
Satt nyss och Läste Carolina Gynnings blogg och såg att hon färgat håret mörkbrunt, nästan svart och blev grymt sugen på att göra något åt färgen också medans jag ändå håller på och ändrar... Hade Mörkbrunt för ett år sen och trivdes som fan i det så funderar på att kanske lägga i en toning eller om jag är riktigt beslutsam, permanent färg.. Det här kräver stor efter tanke..


Så såg jag ut i Augusti-08, en färg att sattsa på igen ?


Detta är typ den färg jag har just nu, alltså min vanliga.

Vad ska jag göra ?
// Michaela

Kommentarer
Postat av: jennfaaan

HA SAMMA SOM U AS FINT !!

2009-08-12 @ 15:56:05
URL: http://orkajennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0