27/8 2009 En dag i Gävle

Halv 8 gick jag upp och tjugo över 8 åkte vi mot Gävle, en bil tur beståendes av en halvt puckad och övertrött mupp Michaela, tom & jerry kex och energidrryck med bra musik kallad Gävle Road mix 2009.
Tjugo i 11 traskar vi in på Johans framsida efter en del felkörningar eftersom att eniros karot inte alltid är pålitliga till 100 % men fram kom vi ändå och inte allt för lång tid tog det heller. På framsidan så stod Johans föräldrar och fixade, dem kännde inte igen mig först när jag heja men efter ett tag så kopplade dem vem jag var.
Efter en kisspaus så åkte vi ut till media markt där det var fullt hus, Västerås personalen var glada att se oss och vi inhandlade lite grejer, bla en stekpanna för 29 kr, skit billigt jue ! Tyckte iaf dem som packade på oss den som vi egentligen inte behöver haha. Sen käka vi donken innan vi begav oss till köpcentret och till Ikea.
Dagen i Gävle avslutades med en tripp i "Ballong" parken, vet inte vad den heter på riktigt. Sen en favorit i repris, efter någta fel körningar och efter att helt ha hamnat på fel väg så lyckades vi komma hem till västerås igen.


Mamma Och Ove !


Haha du är min favorit !
Blir alltid alldeles stissig och fnittrig i din närhet..


All I know is I'm lost without you
I'm not gonna lie
I need you by my side
If we ever said we'll never be together
and we ended with goodbye
Don't know what I'd do
I'm lost without you
How am I ever gonna get rid of these blues?
Baby I'm so lonely all the time
Everywhere I go I get so confused
You're the only thing that's on my mind

Kommentarer
Postat av: jessie

naaw , är lilla michaela in lööööwe ;)?

2009-09-04 @ 00:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0