Valborg- Ser grymt fram emot kvällen

Idag är jag på strålande humör ! Solen skiner, det är varmt, provet gick hur bra som hellst :D Började med första uppgifterna och tänkte fan det här kan jag ju ! Efter G delen var över gick jag över till VG/MVG där det var lite klurigare men när jag är klar med uppgiften och vänder blad så ser jag att fan där var provet slut. Så efter 35 min så lämnade jag stolt in provet först av alla, haha helt sjukt ! Är det inte längre än så frågadej ag läraren innan jag gick ut med Jennifer och Jessie i hälarna.

Tog en fika på bredbar med tjejorna och käka en gooood panini med salami och brie ost. Helt underbar dag och allt är klirrat till ikväll, vinet och cidern är inhandlad och outfitten är klar. Jag har ingen egen vilja så jag kör på vad tjejerna tycker. Det blir en vit body till min volang kjol och med ett par hudfärgade strumpbyxor till mina nya svarta klackar.

Sitter just nu hemma och lyssnar på musiken som jessie skickade för ikväll och taggar gärnet, ska snart ta en dusch och när jag kommer ut ska jag knäppa en cider och börja fixa mig lite. Kvällen spenderas med Jessie och Emmsan(inte Jennifer dock :( ) Sen ska jag träffa C också. SÅ som ni ser blir det en helt underbar kväll med trevliga människor och fint väder ! Ska be emmsan ta med sig kamera så det blir lite bilder.

SKa försöka ta en bild på outiftten också och fan i mig kom på att jag måste springa till Harmonique och köpa tuperingspulver ! Jaja får slänga på mig kläderna igen haha.

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0